lørdag den 4. juli 2020

Regn / Rain

Det er utroligt som vejret kan skifte! Fra høj sol og sommer til nu regn og blæst.
Det her var udsigten i morges fra patienthotellet i Lund, med udsigt til sygehuset. Jeg sover der når jeg har vagt.
Jeg nåede at komme hjem i nogenlunde tørvejr og tænkte også langt nok til at køre forbi supermarkedet på vej hjem, efter jeg (igen) var sluppet igennem paskontrollen. Så nu er der købt ind og jeg skal bare lige blive klar til jeg skal have gæster. Til grillmad. Hurra for gasgrill og overdækket terrasse!

It's incredible how the weather can change! From lovely sun and summer to rain and wind now.
This was the view this morning from the patient hotel in Lund, the view of the hospital. I stay there when I'm on call.
I got home in relative dry weather and was sensible enough to bike past the super market on the way home, after I (once more) was let through the border control. So now I shopped, and I just need to get everything else ready before having visitors. For barbecue. Hooray for my gas barbecue and my terrace with roof!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails