torsdag den 16. juli 2020

Sommerfilm / Summer movie

Man kan sige meget om 2020, og jeg tror at vi alle kan være enige om at denne her sommer bare SLET ikke er som vi havde tænkt. Overhovedet.
På facebook spurgte en af mine venner om forslag til sommerfilm. Jeg foreslog "Everest". Jeg kender ikke nogen anden film hvor jeg bliver SÅ glad for bare at være derhjemme! Altså - at nogle frivilligt går op på det bjerg, med døde bjergbestigere som vejvisere og med en temmelig stor risiko for ikke at komme levende ned igen? Tænk, jeg bliver så vildt glad for min stue!
Desværre har jeg så vistnok lånt min DVD film ud. Total klassiker i mit liv. Jeg håber, den kommer hjem igen..... (Ellers når jeg nok bare at købe en til. Også en klassiker.)
Hvad ville være din yndlingsfilm denne sommer som gør dig glad for at være hjemme?

You can say a lot about 2020, and I do think we all agree that this summer is by NO means anything we imagined it to be. At all.
On facebook, one of my friends asked for suggestions for summer films. My suggestion was "Everest". I know no other film that makes me SO happy to just stay at home! You know - that some people voluntarily climb this mountain, with dead climbers showing the way and with a huge risk never coming back down alive? Well, I just get to love my living room a whole lot!
Unfortunately, I think I lend my DVD to someone. A classical thing in my life. I do hope it finds it's way back home..... (Or I'll just buy another one. Also classical.)
What would be your favorite movie this summer, making you happy to stay at home?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails