tirsdag den 13. juli 2021

Inspireret / Inspired

Sidste uge strikkede hende, jeg boede i hytte med, på en virkelig lækker sommerbluse i Drops Belle. Farven var så fin, og garnet så lækkert, at jeg faktisk bare bestilte en portion på Rito.dk. Det kom allerede mandag, og det er virkelig dejligt. 
Jeg har så bestilt præcis samme farve som hun strikker i. Den er så flot! Men det føles lidt kikset. 

Last week, my friend whom I shared a cabin with, was knitting a really nice summer sweater in Drops Belle. The color was so pretty and the yarn really lovely, so I just ordered a bag at Rito.dk. It arrived already on Monday, and it's really nice. 
So I ordered exactly the same color that she was knitting. It's so pretty! But feels a bit strange.
Modellen er denne her, "Golden Moments". Den er bare så flot! Den skal strikkes på relativt store pinde, og det kunne være fedt at have den færdig inden efteråret, så jeg må nok bare komme i gang....


The model is this one, "Golden Moments". It's just so pretty! It's made on relatively big needles, and I would just love to get it done before fall, so I'd better just get started.....

2 kommentarer:

  1. Skøn farve du har valgt og flot mønster- tænker bestemt det er helt ok at blive inspireret af andre😊

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja - vi kommer nok ikke lige til at sidde ved siden af hinanden i matchende trøjer, så det går nok. Jeg synes farven er SÅ fin!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails