lørdag den 17. juli 2021

Ikke helt som planlagt / Not quite as planned

Jeg var meget stolt af at jeg har strikket mere garn end jeg har købt i år. Jeg har købt opskrifter - de her fandt jeg meget billigt i Haderslev - og tænkt meget på mit garn derhjemme hver gang jeg har været i en garnbutik. Eller kigger på en hjemmeside. Eftersom jeg har meget garn at tænke på, så kan jeg virkelig tænke længe....
Men altså - først købte jeg garn til en sommerbluse. Derefter opdagede jeg, at Wollmeise har udsalg! Så købte jeg noget strømpegarn. Det kan man altid bruge! Men nu må jeg altså tage mig sammen. Det MÅ jeg!
(Men bortset fra det er jeg virkelig glad for det jeg har købt.)

I was very proud that I knit more yarn than I bought this year. I've bought patterns - these were found cheap in Haderslev - and I've been thinking hard on my yarn at home every time I've been in a yarn shop. Or checking out a webpage. Since I have quite a lot of yarn to think about, I can think for a very long time.....
But then - first, I bought yarn for a summer top. Then I discovered that Wollmeise is on sale! So I bought some sock yarn. I can always use that! But now I really have to get a grip. I simply MUST!
(But I'm really happy with what I bought.)

2 kommentarer:

  1. Det er selvfølgelig vigtigt at overholde aftaler- også dem man laver med sig selv.Meeeen de aftaler der omhandler krea,de må godt brydes, bare lidt😁

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha - jeg er ALT for god til at købe garn! Men er blevet bedre til kun at købe det virkelig lækre nu.

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails