søndag den 4. juli 2021

Noget småt / Something tiny

Midt i gæster og ferie og fejring af student og alting kom jeg også lige til at gå i en garnbutik. Og en boghandel. Jeg faldt ihvertfald over denne bog som jeg egentlig ikke har været så vild med før. Men så fandt jeg den lille "Pippi" sweater som bare er så sød, og så kom bogen altså med hjem. 
Den bliver i meget, meget blødt garn med lidt cashmere og er tiltænkt lille fætter M's endnu mindre kommende lillebror. 
Halsen blev lige strikket om, for den var alt for lille til at få et babys hovede igennem. Til gengæld er resten af sweateren overraskende stor for en størrelse 0-1 mdr. Især med tanke på at min nieces første barn var temmelig lille. Så nu må jeg se hvem den bliver til. Og hvornår. Men sød er den!

In the middle of guests and vacation and celebration graduation and everything, I happened to visit a yarn shop. And a book store. I found this book that I never really liked before. But then I found the tiny "Pippi" sweater that is so very cute and then the book came home with me. 
It's made in very, very soft yarn with a bit of cashmere and is meant for little cousin M's even tinier little brother to be. 
The neck had to be re-done, since it was so tight that a baby's head will never pass through. But on the other hand, the rest of the sweater is surprisingly big for a size 0-1 month. Especially considering that my niece's first child was really small. So I'll see who it ends up with. And when. But it's cute1

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails