søndag den 1. maj 2022

Gamle nyheder / Old news

Jeg syntes lige der var kommet blomster på kirsebærtræet, men det er vist ikke helt rigtigt. Foråret har åbenbart været her så længe at blomsterne er begyndt at visne!
Heldigvis er de lyserøde kirsebærtræer her i kvarteret ikke sprunget ud endnu - det er så smukt når de står i fuldt flor, selv om det også er en kort fornøjelse!
Med hensyn til mit eget lille kirsebærtræ kan jeg jo så bare glæde mig til at se om der kommer nogle kirsebær. Det håber og tror jeg. Det er vist et udmærket træ jeg fik købt!

It feels like the flowers just showed on the cherry tree, but that can't be totally right. Apparently, spring has been here for so long that the flowers have started turning brown!
Fortunately, the pink cherry trees in the neighborhood haven't started blooming yet - it is so pretty when they bloom, even though it is a very short pleasure!
Regarding my own little cherry tree, I'm just looking forward to seeing if there will be any cherries. I do hope and believe there will. This is a very good little tree I bought!
Efter en hel del strømper trængte jeg til at strikke noget til mig selv. Det nemmeste var jo bare at hive denne her op ad kurven og komme lidt videre. Man skal ikke tænke så meget for at strikke rundt og rundt!
Cirka halvdelen af garnet er brugt, så jeg håber, at det betyder at sweateren er halvt færdig. Så bliver det noget hurtigere og sjovere til efteråret når jeg finder den frem igen og laver den færdig!

After quite a few socks, I needed to knit stuff for me. The easiest thing to do was to pluck this one from the basket and continue for a bit. You don't need a lot of brain activity to just knit round and round!
About half the yarn has been used, so I do hope this means that I am about half way. Then it will be so much more quick and fun this fall when I start knitting again, finishing it!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails