torsdag den 26. maj 2022

Hvor meget? / How much?

Jeg skal til Island! I hele 4 dage! Med hygge og snak og is og ture. Jeg skal købe SLIK! Masser, masser af slik. Og garn. 
Nå - men sådan 4 dage, hvor meget kan man nå at strikke? Jeg satser på nogle ærmer og et forstykke (MED enhjørning). Håber ikke lige jeg løber tør. Men ellers må jeg vel købe lidt deroppe.....

I'm going to Iceland! For 4 full days! Having a nice time, talking, eating ice cream and go for rides. I'll by CANDY! Plenty, plenty of it. And yarn. 
Well - but with 4 whole days like that - how much will I be able to knit? I count on some sleeves and a front (WITH the unicorn). I hope this is enough. Otherwise, I'll just buy some more up there.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails