fredag den 6. januar 2023

Nye bøger / New books

Jeg skulle købe en Wulffmorgenthaler kalender for 2023. De var HELT udsolgt! Men så tjekkede jeg William Dams boghandel (på Bornholm og på nettet. De har bare ALT!) og da kalenderen var lagt i kurven, søgte jeg for en sikkerheds skyld på "strikkebøger" (hvem gør ikke det?) og så dukkede denne her op. Jonnas trøjer. En bog med vævestrik som jeg så for nogle år siden på biblioteket, og som er rigtig fin! Nu er den så genudgivet, og er rykket ind i mit bibliotek. 
Det er en fin bog! Ikke så hypet, men virkelig fin. Glæder mig til inspiration fra den!

I was supposed to by a Wullfmorgenthaler calendar for 2023. TOTALLY sold out! But then I checked the William Dam bookstore (located on Bornholm and on the internet. They have EVERYTHING!) and once I put the calendar in the basket, I searched for "knitting books" just in case (who is not doing that?) and then this one turned up. Jonnas trøjer. A book of mosaic knitting that I saw in the library a few years back, and which is really nice! So now it's back, and it's moved into my library. 
It is such a pretty book! Not too much hype, but really nice. Can't wait to get inspired by this!
Den anden bog sprang fysisk ned i min kurv i Netto. Forfatteren Kerstin Balke har lavet en af mine andre strømpebøger som jeg har brugt meget, og den nye bog har både opskrifter til børn og voksne - og kostede kun 60 kroner. Slet ikke dårligt!

The other book physically jumped into my basket in the supermarket. Kerstin Balke wrote another one of my sock books that I used quite a lot, and this new book has patterns for adults and children - and didn't cost much. Not bad at all!

2 kommentarer:

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails