torsdag den 15. februar 2024

Baby besøg / Baby visit

En af mine kolleger, som jeg er vejleder for, fik i efteråret sit tredje barn. Præcis et år efter hendes andet barn som jeg strikkede til for et år siden. 
Nummer 3 skal også have noget. De ønsker sig en vest, så jeg har fundet mønster til en Dahlia som er så fin. Jeg skal på besøg på søndag, så det er måske en smule tidspresset, men jeg håber det går! 

One of my colleagues, that I'm supervising, had her third child this fall. Exactly one year after her second child that I knit for exactly one year ago. 
The third baby will also get something. They would like a vest, so I found the pattern for a Dahlia - such a pretty vest! I'll be visiting this Sunday, so there isn't much time, but I hope I'll get done!

2 kommentarer:

  1. Det er bestemt et flot mønster og en flot farve du har valgt.
    Jeg x fingre🤞 for , at du når at blive færdig til søndag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have - ja, det er rigtig fint, det mønster! Garnet er fra lageret, men også fint og blødt.

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails