tirsdag den 6. februar 2024

Langsom weekend / Slow weekend

Jeg havde planer for weekenden! Sådan nogle planer som inkluderede at jeg sad i sofaen og strikkede. Faktisk skulle jeg strikke så meget at min vest kun manglede kanter!
Men så gik jeg i biografen. Og fik gæst. Og tog ind og så ballet. 
Så vesten er kommet så langt her - det ene forstykke er helt færdigt, og jeg tænker at det vel også er et stykke på vejen? Færdig skal den nok blive, selv om den tydeligvis tager mere end en uge at strikke. 

I had plans this weekend! The kind of plans that included me sitting on the couch, knitting. 
Actually I would knit so much that all my vest needed by now was edges!
But then I went to the movies. And had a guest. And went to see a ballet. 
So the vest has only gotten this far - one side of the front is done, and I do think that is quite a bit of work? It will get done, although it obviously takes more than just a week to make this. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails