fredag den 9. februar 2024

Quark

I går aftes havde jeg tid til at sidde i sofaen og strikke efter at have brugt onsdag aften hos min (søde) tandlæge som har åbent sent. Mens jeg strikkede, tænkte jeg på ham her. Kan I huske ham? Den helt utroligt uheldige Quark fra Valhalla tegneserierne. 

Last night, I had time to sit on the couch and knit after spending Wednesday evening at my (really nice) dentist who has late hours. While I was knitting, I was thinking of this guy. Do you remember him? The incredibly unlucky Quark from a Danish cartoon about the Nordic mythology. 
Grunden til at jeg tænkte på ham var selvfølgelig at min vest er kommet så langt at den minder mig helt vildt om hans tænder!!!!!!!!! Hvad andet kan man tænke på? 
Nu skal jeg bare lave ryggen, og SÅ er den forhåbentlig snart færdig! (Den skal også lige have kanter og en vask og en god gang stræk) Jeg glæder mig!

The reason I thought of him was of course that my vest has come so far that it reminds me so much of his teeth!!!!!! What else could you think off?
So now I just need to finish the back, and then I HOPE it will be done soon! (It needs edges and a wash and good blocking as well) I can't wait!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails