søndag den 11. februar 2024

Jeg strikkede hele aftenen / I knitted all evening

I går ville jeg bare have vesten færdig! Resten af ryggen gik rimeligt hurtigt, men kanterne var virkelig langsomme...... Da jeg så kun manglede en halv omgang og aflukning måtte jeg endda lige vinde et nyt bundt op! 
Jeg kom meget sent i seng. Og jeg nåede overhovedet ikke at forberede noget til min bror og svigerinde kommer i dag. Til gengæld stod jeg så virkelig tidligt op!

Yesterday, I just wanted to get the vest done! The rest of the back was quite fast, but the edges were sooooo slow..... When I only had like half a round left before casting off, I even had to wind a new skein!
I got to bed very late. And I did not prepare anything for my brother and sister-in-law who is coming today. But then I got up really early!
Så jeg er træt. Men vesten er FÆRDIG! Og den er blevet rigtig godt. Lige nu tørrer den, så I får ikke helt lov at se den endnu. Den er blød og rød og lige den størrelse jeg gik efter. Jeg glæder mig til at tage den på i morgen!

So I'm tired. But the vest is DONE! And it's really good. Right now it's drying, so you won't quite get to see it yet. It's soft and red and the exact size I dreamed of. I'm looking so much forward to wearing it tomorrow!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails