lørdag den 24. februar 2024

Luksus / Luxury

Min 24 årige nevø fra USA har boet hos mig den sidste uge. For 2 uger siden fortalte han sine forældre at NU flyttede han hjemmefra, for 1 uge siden hentede jeg ham i lufthavnen, og i næste uge tager han videre til Bornholm hvor han rigtig gerne vil bo og arbejde. 
Denne uge har været SÅ travl på arbejde, og jeg får jo lidt dårlig samvittighed når jeg så kommer sent hjem og jeg har nogen boende. Men så har han lavet aftensmad til mig! Sikke en luksus! Denne her suppe var virkelig, virkelig god!
Fuglene elsker at han er her - de har været ude at flyve hver eneste dag, så de bliver ikke glade når de bare skal sidde i buret igen!

My 24 year old nephew from the US has stayed with me this past week. 2 weeks ago he told his parents that NOW was the time to move out, 1 week ago I picked him up at the airport, and next week he will continue to Bornholm where he wants to live and work. 
This week has been SO busy at work, and I'm always feeling a bit guilty when I get home late and have someone staying. But then he has cooked me dinner! Such luxury! This soup was really, really good!
The birds love having him - they have been out flying every single day, so they will not be happy when they just have to sit in the cage again! 
På arbejdet var der også hygge! I går tog sygeplejersken, sekretæren og jeg på te-salon i Lund til Afternoon Tea. Det var virkelig lækkert og super hyggeligt bare os tre. Jeg knoklede rundt for at kunne gå lidt tidligt og nåede det. 
Så nu er det weekend. En dag derhjemme og en dag på arbejde. I dag skal jeg hygge med nevøen. Han bliver tvunget i biografen, for jeg har lige en rabatbillet tilbage som jeg skal have brugt nu, og så må han jo komme med. Jeg håber også I får en dejlig weekend!

At work we also had a nice time! Yesterday the nurse, our secretary and I went on to a tea-house in Lund for Afternoon Tea. It was really delicious and so cozy just the three of us. I worked like the wind to be able to leave a bit early and made it. 
So now it's weekend. One day at home and one day at work. Today I will hang out with my nephew. I will force him with me to the movies, since I have one ticket left that I need to use now and then he'll just have to join. I hope you will have a nice weekend too!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails