fredag den 23. februar 2024

Garn uden møl / Moth-free yarn

Det gennemtyggede garnnøgle var så gennemtygget at det endte sine dage i skraldeposen på toget. Tænk engang at smide stort set et helt garnnøgle ud på den måde! Men det blev bare ved med at knække, så der var ikke andet at gøre.
Men strømper skal jeg jo strikke, og nu har jeg i stedet fundet dejlig Wollmeise i fine farver. Jeg er startet på strømperne til min søster og jeg må se om jeg kan holde dem hemmelige i år. Det er ikke sikkert!

The very well-chewed skein of yarn had been chewed so much that it ended up in the dust bin on the train. Can you imagine throwing out an entire skein like that! But it just kept breaking, so there was nothing else to do. 
But I do need to knit socks, and instead I found some lovely Wollmeise with beautiful colors. I've started the socks for my sister, and I'm not sure I can keep them secret this year. Maybe not!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails