lørdag den 17. juli 2010

Fremskridt

Mit juli-projekt er endelig i stabil vækst.
Den øverste del af ryggen er færdig, og tænk! - den er blevet totalt symmetrisk!
Det er et meget, meget langt stykke. Strikket fra ærmekant til ærmekant.
Der venter et meget, meget langt stykke mere, til forstykket. Spændende, om det også bliver symmetrisk!
Jeg er stadig lidt usikker på det færdige resultat. Men sådan er det jo altid med strik, ikke?
Man ved jo aldrig, om størrelsen er lige i øjet. Om man er heldig til at ramme noget der ligner opskriftens billede. Om man bare tilnærmelsesvis bliver halvt så smuk som modellen? Om farverne er OK? Osv. Osv. Osv.
Men jeg håber. Og tæller. Og tror nu nok, den bliver OK.
Der mangler lige lidt strikketid endnu, men mon ikke det går en anelse hurtigere, når jeg til forstykket kender til de 3 vrangmasker, så jeg ikke - igen! - skal trevle nærmest halvdelen op?
Jeg håber det meget.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails