lørdag den 3. juli 2010

Noget nyt!

Endnu engang et ret dårligt billede.
Alligevel er mit mobilkamera faktisk bedre til at gengive farver end mit "rigtige" kamera, så derfor!
Dette er starten på mit juli-projekt.
Faktisk havde jeg set opskriften allerede sidste sommer i Brest (Frankrig, omkring dér hvor Asterix og Obelix kommer fra...) hvor jeg købte garnet. Men så pludselig så jeg opskriften igen lige her, og jeg kunne stadig så forfærdelig godt lide den, og så købte jeg den og nu er jeg så startet på den, selv om jeg egentlig kun er i besiddelse af 2 nøgler Katia Bombay, og der kræves 5....
Det er jo så knap så godt, men jeg har allerede bestilt 3 nøgler mere hos Ho strik. Håber så bare, at farverne matcher godt, men man kan vel krydse fingre, når det er flerfarvet, ikke?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails