torsdag den 22. juli 2010

Odense er en faaarlig by....

Jeg skulle til Odense i tirsdags... Primært for at besøge min søde tandlæge (Ja, jeg har tandlæge i Odense. Dels er hun rigtig god, dels er det så hyggeligt at komme derover engang imellem), men sådan en fri/sovedag kan jo hurtigt få ben at gå på, når man har chancen for en dag på Fyn og stadig har gode venner derovre!
Nu "bor" min tandlæge tilfældigvis lige om hjørnet fra DAD garn. (fandt jeg for nogle måneder siden til min store glæde ud af!)
Her havde jeg læst om et helt fantastisk udsalg. 50% rabat på alt!
Jeg havde selvfølgelig tjekket hjemmesiden om det holdt ved, og det gjorde jeg. Så DAD blev lagt lige efter tandlæge, lige inden veninde (der absolut IKKE fattede, hvordan jeg dog kunne kende til udsalg i Odense!). Lige kommet ind af døren mødte jeg så selvsamme fru Julia. Hvor var det hyggeligt! Hun anbefalede i stærke vendinger dette garn - med argumentet "man finder aldrig Rowan til den pris igen". (= nødsituation, ikke?) Så-nu-skal-jeg-have-en-rustfarvet-sweater-i-Rowan-felted-tweed-til-vinter..... (når jeg siger det i én vejrtrækning lyder det ikke så slemt, vel?)
Lidt strømpegarn faldt også i posen og lidt elastik-garn til en babytrøje til den lille halvt kinesiske baby, der vistnok netop voksede ud af min baby surprise jacket som sommeren er på sit højeste (øv).
Derefter gik turen til stranden (på vej mødte vi Tante Grøn. Sød, sød dame!) - min første strandtur i år! Var inklusiv en dejlig, halvkølig svømmetur. Perfekt til sommerheden!
Skøn, skøn eftermiddag, må jeg nok lige sige! Sådan i retning af en halv sommerferie på en enkelt dag.
Afsluttet med en tur i Bazaren, der er bygget efter jeg flyttede.
Dejligt sted, og næste gang må jeg komme der, når ikke kun mad-stederne har åbent. Virker som et virkelig spændende sted!
Nå, men godt træt/forfrisket kørte jeg hjem igen, og tog hul på de sidste 61 timers arbejde inden London kalder på onsdag.
Uh - har jeg sagt, at jeg glæder mig?

4 kommentarer:

  1. Det lyder som en perfekt dag - praktisk at forene det nødvendige med det hyggelige.

    SvarSlet
  2. Det lyder som en rigtig hyggelig tur, du der havde. Glæder mig til at se din rustfarvede sweater. Og god tur til London.

    SvarSlet
  3. Skøn tur, lyder det som. Rowan Felted Tweed er et garn, jeg heller ikke kan gå forbi, når det er på et godt udsalg. Glæder mig til at se, hvad du vælger at strikke med det.

    KH Karen

    SvarSlet
  4. Superduper dag. Rowan Felted Tweed føles ualmindeligt lækkert og rækker vist langt. Så det skal være noget med snoninger, tror jeg!

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails