torsdag den 8. juli 2010

Sig det ikke til nogen....

Dette er faktisk den top-hemmelige start på Lizbeth tørklædet i den nys startede Knit-A-Long.
Det er meget tys-tys, og man må helst ikke vise billeder, men jeg vover alligevel det ene øje på bloggen her.
Bare I lover at holde mund!
Foreløbig ser det egentlig meget sjovt ud, må jeg indrømme.
Garnet blev besluttet ret hurtigt i går. Arwetta i en rodebunke-frugtfarve-farvning, der vist egentlig blev OK alligevel.
Spændende, hvad næste del bliver!
Iøvrigt - der er lidt billeder og beskrivelser af farvning lige om hjørnet. Hæng endelig på!
P.S. Du kan læse mere om She-Knits KAL´s her, og Lizbeth er på Ravelry lige her.
Hvis det er for sent at melde sig til denne KAL, så kommer der nok en igen lige om lidt....

6 kommentarer:

  1. Herligt smugkig ;-) Min mund er lukket med syv segl!

    Fortsat god arbejdslyst og tak for alle dine finurlige kommentarer og billeder.
    Kh
    jytte

    SvarSlet
  2. Mange tak. Og velbekomme - det er hyggeligt, du læser med.

    SvarSlet
  3. Altså jeg siger heller ikke noget. Du må næsten gemme sjalet til min fødselsdag (selvom navnet er stavet en smule forkert...) Det er en super farve.
    KH Lisbeth (og ikke Lizbeth)

    SvarSlet
  4. Jeg gemmer gerne - men det kræver en invitation!
    (så kan du jo følge med og se, om det udvikler sig tilfredsstillende....)

    SvarSlet
  5. Feeed farve. Har du brugt ordinær Dr. Oetker frugtfarve? Eller er vi ude i noget mere avanceret?

    Hvor finder man link til KAL'en? Det ser spændende ud :o)

    SvarSlet
  6. Hej Tris - tak skal du have! Jeg har brugt en god blanding af Dr. Oetker og nogle Panduro farver. Jeg tror, det var 3 ialt. Noget rødbede farve sammen med den supermarkeds-røde. (Faktisk syntes jeg, bundtet af garn så ret kikset ud efter farvning, men man skal åbenbart ikke dømme noget før det ER strikket! Nu synes jeg også selv, det er flot)
    Jeg har opdateret indlægget med et par links.

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails