tirsdag den 19. december 2017

Vincent 4

I fredags fik jeg at vide, at fysioterapeuten ville komme forbi med baby mandag. Jeg manglede stadig ærmer på trøjen, og strikkede jo til min nevø hele lørdagen, så der var lige LIDT pres på søndag!
Den blev næsten færdig (alt for sent) søndag aften, blev skyllet op med lidt shampo og lagt til tørre, og så fik den det andet bånd i toget om morgenen.
Billedet er også lige lidt forjaget på sofaen på mit kontor. (YES! Der er SOFA! Jeg klager ikke.... Hvordan får jeg tid til at sidde i den?) Man kan næsten ikke se de fine blå farver i striberne.
Det er den fjerde Vincent, også denne gang strikket i Arwetta, den er blød og lækker med fin pasform, og der gik rygter om at barnets mor var så glad at han eventuelt skulle have den på til jul.
Den er faktisk SÅ sød, at jeg tror jeg må strikke en til lille, nye baby I. Når jeg er færdig med det andet, altså. Den vejer 70 gram.

Last Friday I was told that our physiotherapist would come by bringing her baby this Monday. I still needed to make the sleeves, and since i knitted for my nephew all Saturday, I had just a little stress on Sunday!
It got almost done (too late) Sunday evening, was washed in a little shampoo and left for drying, and then I made the second ribbon on the train next morning.
The photo was also a quick one in the couch on my office. (YES! I have a COUCH! No complaints.... How will I find time to sit in it?) You can hardly see the pretty blue stripes.
It is my fourth Vincent, and again, it was made with Arwetta. It's soft and pretty with a nice fit, and rumor had it that the baby's mom was so happy that he might be wearing it for Christmas.
It really IS cute, and I might have to knit another one for the new little baby I. Once I finished everything else, you know. It weighs 70 grams.

6 kommentarer:

  1. Fantastisk hvad du får strikket ved siden af dit travle arbejde. Den er rigtig sæd. En glædelig jul til dig. 🎅🏻🎅🏻🎅🏻🎅🏻🎅🏻👏🏻👏🏻👏🏻

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak skal du have! Tak i lige måde.

      Slet
  2. Jeg kan godt forstå, at moderen var glad. Hvor er den da fin.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have! Det er sådan en fin model, selv om jeg er kommet i tanker om at man vistnok ikke må have så lange bånd på babytøj......

      Slet
  3. En rigtig fin trøje, og de farver er da helt perfekte til den model.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have! Jeg kan også rigtig godt lide de farver.

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails