søndag den 9. december 2018

Effektivt / Efficient

Det er meget hyggeligt at få syet noget. Jeg synes på en måde det er kedeligt, for man er jo nødt til at koncentrere sig (og i modsætning til strikningen går det ikke hurtigere at trevle op!) og man kan f.eks. ikke se tv imens.
Alligevel har jeg fået syet så meget, at mine sytrådsruller nu rent faktisk kan være i æsken og låget kan lukkes!

It is very nice to do some sewing. In a way I do find it boring, since you need to really concentrate (and very unlike knitting, it is NOT faster to unravel!) and you can't for instance watch TV while you sew.
Still, I managed to sew quite a few things, since my thread-roles by now actually fit in the box and the lid can be closed!
I går var utroligt effektiv! I dag skal jeg til fødselsdag. Lille I fylder snart 1 og bliver fejret sammen med sin moster, der har fødselsdag i morgen. Derfor skulle hendes gave jo være færdig!
Når jeg har sådan en hjemmelørdag, plejer jeg virkelig at være helt uhyggelig langsom. Og det føles som et mirakel hvis jeg når at rydde op og købe ind. Altså. Inden kl. 17.
Men i går? Der stod jeg op lidt i 7 og gik i svømmehallen. Bagefter gik jeg hjem og syede. Ind imellem købte jeg nogle julegaver, og så syede jeg videre.
Nu glæder jeg mig til at forære resultatet væk. I må se det på tirsdag, for hendes mor skal have lov at se det rigtigt inden hun ser det her på bloggen. Men jeg er YDERST tilfreds!

Yesterday was incredibly efficient! Today, I'll be going to birthday celebration. Little I will turn 1 soon and will celebrate with her aunt whose birthday is tomorrow. So her gift should be done!
When I have a Saturday at home, I'm usually insanely slow. And it feels like a miracle if I manage to tidy up and do grocery shopping. Well. Before 5 p.m.
But yesterday? I got up a bit before 7 a.m. and went to go swimming. Afterwards, I went home and sewed. In between I also bought some Christmas presents, and then I continued sewing.
I'm really excited to be giving it away. You will get to see it on Tuesday, since I want her mum to be able to see it for real before seeing it here on the blog. But I'm VERY happy with my work!

2 kommentarer:

  1. Jeg synes nu, det går fint med at se tv imens, - det er såmænd ikke alle udsendelser, der kræver at man kigger hele tiden. Og så går det jo lidt hurtigere at stå med et færdigt produkt. Men det er hyggeligere at strikke, det kan vi godt blive enige om.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det må jeg jo bare prøve, det med at se tv imens!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails