lørdag den 29. december 2018

The Baker's Secret

Jeg har også læst en bog her i december. En bog, jeg fik med fra min søster med anbefalinger. Den er god! Den handler om en lille fransk by under 2. verdenskrig, og hvordan de prøver at overleve. Hovedpersonen, bageren, vikler sig ind i et netværk hvor hun hjælper folk.
En ret fin lille bog med et lidt anderledes blik på krigen og hvordan den påvirkede helt almindelige mennesker! Den er skrevet af Stephen P. Kiernan.
I går skyndte jeg mig så i gang med næste bog - Marco effekten er fundet og indkøbt og startet op. Den skal jeg nok snart blive færdig med!

I also read a book in December. A book, my sister send home with me with recommendations. It really is good! It is about a small French village during WWII, how people struggle to survive.
The main character, the baker, is quickly submerged in a network of helping people.
A really nice little book with a different view on the war and how it changed the life of ordinary people! It is written by Stephen P. Kiernan.
Yesterday, I hurried to start the next book - I found, bought and started reading "Marco effekten".
I'll definitely finish that book very soon!

2 kommentarer:

  1. Det lyder som en god bog, - det ser desværre ikke ud til at den er oversat til dansk. Marco-effekten er i hvert fald god, - så glæd dig til den.
    Min tur går lige til Kbh igen i dag, for mit syvende barnebarn kom til verden i går, og ham må jeg lige over og se.

    SvarSlet
    Svar
    1. Har du fået et barnebarn TIL! Tillykke! Det er da skønt, som de kommer dumpende! De er jo ret tæt på hinanden, som jeg husker det. God tur til København!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails