søndag den 27. december 2020

Julebesøg / Christmas visit

Jeg havde længe haft planer om at tage over på besøg hos min bror og svigerinde her nogle dage i julen. Længe var jeg i tvivl, fordi smitten bare spredte sig helt vildt, men da det så bedre ud her de sidste dage besluttede jeg mig for at tage afsted. 
Det blev til den fineste solopgang fra toget. Godt for det, for så snart solen virkelig var kommet op var alt bare gråt i gråt!

For a while I had plans on visiting my brother and sister-in-law for a few days this Christmas. I wasn't sure for a long while, since the virus just continued to spread like crazy, but when it looked a bit better these pas few days, I decided to go. 
I saw the most amazing sunrise from the train. Which was lucky, because once the sun was really up, everything was totally grey!
Da jeg var ankommet, fik jeg et par gaver mere. Bl.a. denne haste-indpakkede gave fra min nevø! 

Once I arrived, I had a few more presents. For instance this hastily wrapped gift from my nephew!
Jeg fik en hæklebog og en citatbog med Dronningens citater. Virkelig herlige gaver!
Desværre tror jeg nok jeg afkorter besøget noget. På mit arbejde bliver folk smittede hele tiden, og mine Facebook venner (også meget sundhedspersonale) ligger også syge på stribe. Jeg har det simpelthen ikke godt med at være så tæt sammen med folk flere dage. Heller ikke selv om det er familie. 
Suk, hvor er jeg bare træt af den virus som er så lumsk. 

I had this crochet book and a book of quotes from the Queen. Such lovely gifts!
Unfortunately, I do think I will go back home early. At work, people catch the virus all the time, and many of my Facebook friends (also hospital workers, a lot of them) are sick with the virus. I really don't feel comfortable being close to people for days. Not even with family. 
Sigh. I'm so tired of this virus that is so unpredictable. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails