lørdag den 19. december 2020

Så tog hun af sted / Off she went

Det har været et par nervepirrende uger. Min søde niece har været her inden sin tur til USA - hun nåede lige at komme hen til mig, mens hele familien der hvor hun boede fik Corona på stribe. Selv er hun testet negativ utroligt mange gange, og da hun i går fik det sidste negative svar (til hendes corona-pas) turde hun godt åbne de sidste pakker i sin pakkekalender og blev virkelig glad for strømperne!
Kufferten blev pakket og vejet og pakket om en hel del gange, og der blev godt nok ikke plads til meget ved siden af gaverne og Anders And bladene. Så nu har jeg en HEL del pakker rugbrødsblanding som er ved at blive for gamle. Tror nok lige jeg skal i gang med at bage rugbrød!

These weeks have been a bit nerve-wrecking. My sweet niece has been staying here before going to the US - she just managed to come to my house in the last minute, while the family she lives with had Corona one by one. She has been tested negative so many times, and after she had her last negative test-result yesterday, she dared opening the last gifts in her Advent calendar and was happy for the socks!
The suitcase was packed and weighed and re-packed quite a few times, and she did not have room for much besides the presents and Donald Duck magazines. So now I have QUITE a few bags of rye-bread mix that are getting too old. I do think I need to start baking!
Jeg fik lov at følge hende til lufthavnen. SÅ hyggeligt! 
Nu sidder hun så og venter ved sin gate, og om knap en time tager jeg hen på Flyvergrillen og ser hende lette. Bare fordi jeg kan......
Ellers er de sidste julegaver købt (endelig!) og juletræet kørt hjem på min cykel. Er glad for at planerne i år var min bror og min nevø herhjemme hos mig. Det bliver hyggeligt, og det er jo ikke noget som behøver ændres. Glæder mig til juletræ her i mit hus!
Også selv om jeg SÅ godt gad være på vej over til min søster og Co. Mand, hvor jeg savner dem!

I got to follow her to the airport. SO nice! 
So now she is waiting by her gate, and in a bit less than an hour, I will go to Flyvergrillen and watch her take off. Just because I can......
Otherwise, the last Christmas presents are (finally!) bought, and the tree has been taken home on my bike. I'm so happy that this years plans are my brother and nephew here at my place. It will be nice, and nothing that needs to be changed. Looking forward to Christmas tree here at my house!
Although I would REALLY like to be going to my sister's and Co. Man, how I miss them!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails