tirsdag den 8. december 2020

Meget lange ærmer / Very long sleeves

Er det ikke utroligt, hvordan ærmer bare kan være uendelige? Man strikker og strikker og strikker og tror det er langt nok, og så mangler der stadig 7 cm!
Det første ærme er snart færdigt. Det har selvfølgelig taget meget længere tid end jeg troede, og tanken om et ærme til er bare træls. 
Heldigvis har jeg da garn nok, OG tiden skulle også være der. Det er bare at arbejde videre......

Isn't it unbelievable, how sleeves can be never-ending? You knit and you knit and you knit and then you think it's long enough, but then there is still 7 centimeters to go!
The first sleeve is almost done. It took a lot longer than I expected, and the thought of another sleeves is a bit annoying. 
Fortunately, I have enough yarn, AND there should be time as well. Just need to keep knitting.....

6 kommentarer:

  1. Du skal bare strikke det andet ærme først. Så mangler du kun det første ærme 😁😂

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jo faktisk det klogeste! Tak for tippet.

      Slet
  2. Jeg slæber mig også igemmen ærmer.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er ellers nogle gange begyndt at starte med ærmerne. Så er det bare virkelig meget nemmere! (Og en fin strikkeprøve!)

      Slet
  3. Jeg er begyndt at strikke ærmerne på to pinde så går det lyn hurtigt for mig, jeg elsker at strikke vrang.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det har jeg også gjort mange gange. Jeg har heller ikke så meget mod vrang. Tak for tippet!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails