tirsdag den 22. december 2020

Lige et par til / Just another pair

For meget længe siden, da jeg sad derhjemme med Coronavirus, fik jeg virkelig lyst til at købe lækkert, håndfarvet garn - I ved, sådan noget trøstegarn? Men så fandt jeg alt mit fineste strømpegarn frem og valgte et bundt til strømper til mig. 
NU skal det være! Så jeg har fundet et fint mønster og er allerede kommet et godt stykke. Jeg glæder mig! Også selv om det ikke er min fødselsdag.......

A very long time ago, when I was sitting at home with Coronavirus, I really felt like buying some yummy, hand-dyed yarn - you know, like comfort yarn? But then I found all my prettiest sock yarn and picked a skein for socks for me. 
So NOW I'm making them! I found a pretty pattern, and have gotten quite far. I can't wait! Even though it's not my birthday.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails