søndag den 21. november 2021

Kamikaze

Decembers fødselsdage nærmer sig, og jeg ER gået i gang med flere strømper. Den første fødselsdag er min niece som fylder 25 (og tror hun ikke kommer til at drukne i kanel. Muhahahah) og jeg tror jeg fik en mindre kortslutning da jeg valgte mønster og garn. 
Altså - begge dele er jo virkelig flotte, men sammen? Det er ikke sådan helt nemt at se hvor langt man er i snoningsmønsteret i multifarvet garn. Men første strømpe er snart færdig, så det skal nok gå......

The December birthdays are getting closer, and I DID start more socks. The first birthday is my niece who turns 25 and I kind of suspect I had some kind of mental breakdown when I picked the pattern and yarn. 
You know - both are really beautiful, but together? It's not that easy seeing how far you are in the cable pattern when using multi-colored yarn. But the first sock is almost done, so I'm sure it will be fine...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails