fredag den 26. november 2021

Jeg begynder at tro det / I'm beginning to believe it

Der er ikke lang tid til jeg skal rejse. Jeg mangler bare at få (negativt) svar på den sidste Coronatest torsdag aften, men jeg begynder faktisk at tro på det, og slik-bjerget bare vokser.
Jeg plejer jo at have meget slik med til USA, men det er alt for længe siden jeg har haft chancen for det, så det er lidt svært at begrænse sig...... 
Nå, men jeg krydser fingre! Og tæer! Hvis det ikke skulle gå, er der maling klar i kælderen.

There is not long until I'll be going. I just need an (negative) answer to the last Corona-test taken on Thursday evening, but I'm beginning to believe it, and the mountain of candy is just growing bigger. 
Usually, I bring a lot of candy to the US, but it's so long ago I had the chance to bring anything, so I'm having trouble not buying too much......
Well, I'll just keep my fingers crossed! And my toes! If this is not happening, I have paint ready in the basement.

2 kommentarer:

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails