mandag den 1. november 2021

Længe siden / Long time ago

Min næstældste nevø har fødselsdag i dag. Han fylder 30! Jeg kan stadig huske da jeg gik over til telefonboksen i regn og mørke for at høre han var blevet født. Dagens mønster er noget ældre end min nevø. Faktisk er det fra 1947 - en dejlig klaver-sweater! Mønsteret fylder 2 små sider og er ren tekst. Man skal zoome ind for at læse det lige her. Ved ikke helt hvad jeg skal sige, andet end held og lykke!
 


It's my second nephew's birthday today. He is turning 30! I still remember walking to the phone booth in the rain and dark to hear of his birth. Today's pattern is somewhat older than my nephew. It's actually from 1947 - a lovely piano-sweater! The pattern is just 2 pages and only text. You need to zoom in to read it here. I'm not sure what to say - except good luck!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails