lørdag den 13. november 2021

København / Copenhagen

De sidste dage med møde har min islandske kollega boet hos mig. Det har været SÅ hyggeligt!
I går efter mødet gik vi tur i København, hvor julepynten så småt er kommet op. Vi fik flødeboller som juletræer og gik ellers bare og kiggede. Det er godt nok ikke tit jeg gør det, og efter sådan en tur kan man også klare sig lidt, men virkelig skønt, 

These past days with the meeting, my Icelandic colleague stayed at my place. We had SUCH a nice time!
Yesterday after the meeting, we took a walk in Copenhagen, where the Christmas decorations are coming up. We had "flødeboller" shaped as Christmas trees and just walked around. I don't do that very often, and after such a day I'll manage without doing it for a while, but I loved it. 
Lørdage i København i december er altid et mareridt, men i går var dejligt!
På vej hjem gik vi i Netto, og DET tog tid! Jeg kender det jo godt. Udenlandske supermarkeder er så spændende! Men altså..... Netto....... (Hvor jeg også selv plejer at finde masser af spændende ting, altså.) Det er bare guld med gode kolleger. Også selv om de er flyttet. 

Copenhagen Saturdays in December are always a nightmare, but yesterday was nice!
On the way home, we went to Netto, and THAT took some time! I know it myself. Foreign supermarkets are so exciting! But really..... Netto..... (I always find good stuff there myself, you know.)
Good colleagues are like gold. Even though they moved away. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails