lørdag den 27. november 2021

Klar til afgang / Good to go

Jeg tjekkede mit prøvesvar MANGE gange i går, inden det endelig kom. Negativt. Malingen må vente til næste år, for hold op, hvor jeg glæder mig til at skulle af sted!

I checked my test result SEVERAL times yesterday, before it finally came back. Negative. So the paint will have to wait until next year, because MAN I'm looking forward to going!
Kufferten er klar og alle de ting der skal med, er fundet frem. Nu skal det selvfølgelig så bare ned i kufferten, fuglene skal til pasning og jeg skal i lufthavnen. 
Glæder mig til at sidde og strikke rigtig meget på flyet - hvem ved, måske bliver jeg færdig med nummer to strømpe? Måske skulle jeg også overveje at tage garn med til et par strømper til mig selv. Nu er jeg snart kommet igennem alle årets fødselsdage...... 

The suitcase is ready, and I found all the things I'll bring. So now it just needs to be packed in the suitcase, the birds need to go to the birdsitter and I'll go to the airport. 
I can't wait to sit knitting a lot on the plane. Who knows - maybe I'll finish the second sock? Maybe I should even bring yarn for a pair of socks for me. I'm almost done with all the birthdays this year.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails