søndag den 2. januar 2022

Første par / First pair

Min ret nygifte nevøs udkårne har snart fødselsdag. Hun har kigget temmelig meget på de strømper, andre i familien har fået, og jeg tror faktisk det gør hende en smule urolig at jeg helt diktatorisk vælger hvilket strømper den enkelte skal have. 
Så nu får I så et smugkig her. Jeg fandt garn oppe i kassen i nogle fine, afdæmpede farver, og et smukt mønster. Jeg håber, hun bliver glad1

My rather newly-wed nephew's chosen one will have her birthday soon. She has been looking hard at the socks I made for others in the family, and I do think she might be a little bit worried that I'll be picking what socks to knit for each person, not asking anyone. 
So here is a little preview. I found yarn in a box in some nice, douche colors, and a beautiful pattern. I do hope she will be happy!

2 kommentarer:

  1. Dem kan hun ikke andet end at blive glad for- både farver og mønsteret er super flot.

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails