lørdag den 8. januar 2022

Inspiration fra arbejdet / Inspired by my work

Ved hovedindgangen til sygehuset i Lund er der to karrusseldøre. Jeg bruger dem ikke så tit - mit kontor og afdelingen iøvrigt ligger ikke lige der - men når jeg gør, er det altid spændende. Sygehusbiblioteket lægger nemlig altid bøger som udstilling. Oftest virkelig underlige bøger der kun bliver lagt sammen fordi de f.eks. passer i farven!
Men her i december var det denne vantebog som lå der. Jeg har hendes vantebog til børn, som er ret sjov. Og så måtte jeg også have den til voksne.......
Min bogreol er totalt fyldt!

At the main entrance to the hospital in Lund, there are 2 revolving doors. I don't use them that often - my office and the department is not close - but when I do, it's always exciting. The hospital library always lay out books for exhibition in the doors. Often very weird books that just seem put together because the colors match! 
But in December, this book of mittens was on display. I do have her book of mittens for kids, which is kind of fun. And then I also needed the one for adults.....
My bookshelves are so full!

2 kommentarer:

  1. Jeg er også ret glad for bøger- det er bare noget andet end at læse online ect.😊 Men synes det er en lidt "sjov" tanke at udstille dem efter farve og ikke indhold 🤔

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er jo mange som farvesorterer deres bogsamling. Ikke mig...... Og jeg elsker at kigge i de som ikke er digitale!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails