lørdag den 29. januar 2022

Weekend!

Det er lørdag morgen, stormen Malik er på vej, og jeg tænker det bliver en udfordring at komme ud og gå mine 10.000 skridt i dag......
Når jeg ikke skal være ude i regnen og blæsevejret, så kan jeg heldigvis strikke videre på min "Balance". Ifølge opskriften skulle de hvide cirkler strikkes 4 gange, men der er ikke nok af det hvide garn, så det bliver bare 3 gange. Det skal nok også blive fint! Jeg fik også en idé på arbejde i går til alt det der My Little Pony stof som jeg skal have testet i løbet af weekenden. Skal bare lige have pakket symaskinen frem!

It's Saturday morning, the storm Malik is coming, and I guess it will be a challenge to get outside for my 10,000 steps today.....
When I'll not be outside in the rain and wind, fortunately I can keep knitting on my "Balance". According to the pattern, the white circles should be knit 4 times, but I do not have enough of the white yarn, so it will just be 3 times. I'm sure it will look good! I also got an idea at work yesterday for all the My Little Pony fabric that I need to test during the weekend. I just need to get the sewing machine up on the table!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails