mandag den 17. januar 2022

Hyacinter! / Hyacinths!

Det er kun januar. Alligevel er der begyndt at komme lidt blomster op i min have, og jeg ELSKER det! De hyacinter som blev plantet i efteråret har stukket bladene op. Jeg tror ikke rigtigt på at det skulle komme blomster også, men det er dejligt at de lever! Hyacinter er skønne, og dagens opskrift er på den hæklede slags. De dufter ikke (med mindre du snyder!) men de visner heller ikke. Mønsteret er dette
 


It's only January. But still, a few flowers started coming up in my garden, and I LOVE it! The hyacinths that I planted this fall are showing their leaves. I'm not sure they will produce flowers as well, but it's nice to know that they live! Hyacinths are lovely, and today's pattern is for the crochet type. They don't smell (unless you're cheating!) but they will not wither and die. The pattern is this one

2 kommentarer:

  1. De skal nok komme i blomst, dine hyacinter. Typisk ikke så tætte i det som dem, vi køber, men fine og trofaste til at blomstre år efter år.
    Den hæklede er også fin og garanteret sjov at lave med de forskellige teknikker, der skal bruges.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have - det er jeg glad for at høre! De er plantet lige der hvor der kommer mest sol, og jeg tror de får selskab af nogle flere. Det er jo trist bare at smide dem ud når de er afblomstret, ikke?

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails