lørdag den 11. juni 2022

Det sidste / The last bits

Jeg har sjældent været på kongres hvor jeg har set SÅ lidt af den by det blev holdt i! Måske er det fordi det var så længe siden sidst, måske fordi min veninde socialrådgiveren ikke var med og slæbte mig i garnbutikker? 
Men det har været virkelig rart at være afsted. Se kolleger og høre nyt. Glæder mig allerede til næste år!
I går aftes var vi ude af spise, og på vej hjem gik jeg forbi det virkeligt mærkelige "Cubic house". Der er mange fine steder i Rotterdam!

I've rarely been to congresses where I've seen SO little of the town it's been held in! Maybe its because it was such a long time since the last one, maybe it was because my friend the social worker was not coming, taking me to yarn shops?
But I've really loved being here. Meeting colleagues, hearing news. I'm excited for next year already!
Last night, we ate dinner, and walking back, I went by the really strange "Cubic house". There are so many beautiful places in Rotterdam!
Jeg tog et selvportræt i loftet på restauranten. Kan I finde mig?

I took a selfie in the restaurant's ceiling. Can you find me?

Fik lige strikket et par pinde mere i går aftes. Tænker jeg skal videre når jeg nu skal vente i lufthavnen. Man kan jo knap nok se dyret! 
I dag er forresten "World Wide Knit in Public" dag. Skal I ud at strikke?

I got a few more rows done last night. I plan to get a bit further today when I'll be waiting in the airport. It's hard to see the animal!
By the way - it's "World Wide Knit in Public" day. Are you going out to knit?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails