søndag den 26. juni 2022

G-vitamin / Vitamin Y

I sidste uge skrev jeg om de dejlige, røde vitaminer fra bær. Men så kom jeg i tanker om nogle andre røde vitaminer som virkelig giver glæde! Det her fine, røde/pink Noro garn som jeg købte sidste år. Det er så fint at jeg er begyndt at kigge opskrifter, og så må jeg se, hvor langt jeg kommer. 

Last week, I wrote about the lovely, red vitamins from berries. But then I remembered some different red vitamins that really brings joy! This pretty, red/pink Noro yarn that I bought last year. It's so pretty that I started looking for patterns, and then I'll just see how far I get. 

Der er selvfølgelig også andet garn jeg godt lige kunne finde på at strikke noget af! En hurtig tur i skabet med nogle specifikke ting i tanker gjorde, at mit sofabord pludselig ser sådan her ud. Nogle fødselsdagsstrømper, nogle håndledsvarmere og nogle kandidater til sommertoppe til mig selv. 
Jeg bliver helt glad af at kigge på garn! Og nu er et par ugers ferie startet. Det bliver spændende, hvor meget garn som kan nå at komme ud og ind af skabene i løbet af den tid!

Of course there are other skeins I would love to knit from! A quick raid in the closet, thinking of specific projects made my coffee table look like this. Something for birthday socks, wrist warmers and candidates for summer tops for me. 
It's so much fun looking at yarn! And now my vacation started. Will be exciting how much yarn gets to leave and re-enter my closets during that time!

2 kommentarer:

  1. Rigtig god ferie- er helt enig, det er bare dejligt at se på garn(få ideer og nyde de skønne farver)😊

    SvarSlet
    Svar
    1. Man bliver virkelig glad! Og føler sig mega kreativ....

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails