torsdag den 8. december 2022

Til mig / For me

Året er snart slut, og hvis jeg skal nå at strikke nogle strømper til mig selv i år, skal jeg vist snart i gang. Det skal være det her garn! Vilde farver og glimmer! 
Jeg tror mønsteret skal være noget med snoninger. Tror jeg. Må lige få kigget på mønstre og vælge det rigtige. Håber ikke det tager for lang tid at vælge!

The year is almost over, and if I'll be knitting socks for me this year, then I'd better get started soon. 
This will be the yarn! Crazy colors and glitter!
I think the pattern will be with cables. I think. I guess I'll have to check patterns and pick the right one. Hopefully it will not take to long choosing the right pattern! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails