tirsdag den 6. december 2022

Nærmere / Getting close

Det færøske sjal er endelig kommet så langt at jeg er nået til den første række med flere indtagninger. Altså ikke bare indtagninger i hver ende, men en pind med mange indtagninger. En af de ting som gør at dette sjal sidder bedre på skuldrene end andre sjaler. 
Jeg tænkte, at nu er jeg næsten færdig! Men så var jeg nødt til at trævle et par rækker tilbage og samle masker op, og så opdagede jeg HVOR stort sjalet bliver! Sååååååå...... Vi må se hvor meget der er tilbage!

The Faroese shawl has finally grown so much that I got to the first row of several decreases. You know - not just decreasing at either end, but a whole row of many decreases. One of the things that results in this shawl sitting better on the shoulders than other shawls. 
I thought, that by now, I'm almost done! But then I had to unravel a few rows and pick up the stitches, and then I found out HOW big this shawl is going to be! Sooooooo...... We'll see how much work there is left!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails