fredag den 2. december 2022

Tøserne kom på besøg / The girls came visiting

Når jeg arbejder, har jeg ikke så meget fritid. Når jeg så har fri, prøver jeg at bruge tid med familien, så jeg da ser dem ind imellem! Derfor kom de to piger fra Haslev på besøg. Den ene var lidt syg, så det blev ikke til store udflugter, men det var såmænd også hyggeligt nok. 
Vi fik gået en lille tur og fandt et sted hvor jorden var giftig! Meget heldigt, at man lige kunne balancere rundt på det træ som lå der!

When I'm working, I don't have a lot of spare time. When I'm off from work, I try my best to spend time with the family, so I see them every once in a while! So the girls from Haslev came visiting. One of them was a little ill, so we didn't do a lot, but still, we had a nice time. 
We went for a little walk and found a place where the ground was poisonous! Fortunately enough, you could climb around on the tree lying there!
De fik også leget med de bittesmå babydukker jeg købte for en hel del år siden. Det var det bedste køb! De er nuttede og sjove at lege med, og det var altså virkelig hyggeligt at sidde lige ved siden af og kigge i blade og lytte til at de legede. 

They also got to play with the teeny tiny baby dolls I bought so many years ago. Such a great buy! 
They are cute and fun to play with, and it was so lovely just sitting next to them, looking through magazines and listening to them playing. 
De så også en del tv. Og gjorde deres allerbedste for at undgå at spise sunde ting eller falde i søvn for tidligt. De var ret begejstrede for mine to ny viskestykker jeg fik fra USA - med de mest utroligt nuttede hunde! 
Det var et virkelig hyggeligt besøg, og så er den ferie vist også ved at være godt brugt.......

They also watched quite a lot of TV. And did their very best to avoid eating anything healthy or fall asleep too early. They really loved my 2 new kitchen towels I got from the US - with the most incredibly cute dogs!
It was such a nice visit, and then I guess this week off has been well used.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails