fredag den 24. februar 2023

4

Årets fjerde par strømper er blevet færdige! De fik ikke SÅ meget opmærksomhed, så de tog lidt tid selv om det bare er glatstrik. 
Endda fint glatstrik! Et nøgle Opal strømpegarn og lidt opmærksomhed så man starter strømpe nummer 2 samme sted i garnet som den første, og så ser det pludselig sådan her ud!
65 gram på pind 2,5. Jeg tror faktisk min søster kommer til at få de her, selv om det selvfølgelig er helt forkert at de sådan bare bliver afsløret. Hun bliver nok nødt til selv at komme og hente dem..... 

The fourth pair of socks this year is done! They didn't get THAT much attention, so they took some time, although it's just stocking stitch. 
The pretty type of stocking stitch! A skein of Opal yarn and a bit of attention to make sure the second sock is started at the same point in the yarn as the first one, and then suddenly it looks like this!
65 grams on 2.5 mm needles. I do think my sister will get these, although it's completely wrong to reveal them like this. I guess she will have to come and get them herself......

2 kommentarer:

  1. Det der selvstribende eller -mønstrende garn er rart at strikke med, synes jeg. Jeg skal bare lige strikke et mønster til ;) De er blevet fine, og var jeg din søster, kom jeg straks farende.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have! Hun kommer faktisk og holder fødselsdag hos mig. Glæder mig så meget!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails