søndag den 12. februar 2023

I Operaen / At the Opera

Til min fødselsdag gav min søde søster mig billetter til Cosi fan tutte i Operaen. Billetter til en bestemt dag, og MED selskab. Mor til de to tøser i Haslev og selv musiker tog nemlig med. 
Det er vældigt længe siden jeg har været i Operaen, og havde det ikke været til en bestemt dag, havde jeg såmænd nok tænkt at det var vældigt besværligt og hvornår skulle det være og så ved jeg ikke om jeg var kommet af sted. 
Det var en virkelig flot forestilling - bare 6 mennesker på scenen, men SOM de kunne synge! Musikken kunne man jo heller ikke klage over. Så - TAK, Henriette! Det var fantastisk!

For my birthday, my sweet sister gave me tickets for Cosi fan tutte at the Opera. Tickets for a specific day, and WITH company. The mother of the two girls in Haslev, and herself a musician, joined. 
It's been ever so long since I went to the Opera, and if it hadn't been tickets for a certain day, I would probably have thought that this would be difficult and what day should it be and then I'm not sure I would even have gone. 
It was a really wonderful performance - just 6 people on stage, but WOW they could sing! I couldn't complain about the music either. So - THANK YOU, Henriette! It was amazing!
Bagefter gik vi en temmelig lang tur ud på Refshaleøen (hvor jeg vist aldrig har været før) og ind til Christianshavn for at få en (rigtig) fastelavnsbolle. Så sad vi der i vinduet, og det føltes faktisk som at være på ferie! 

Afterwards, we went for quite a long walk to Refshaleøen (I think that was my first time) and then all the way to Christianshavn to have a (real) "fastelavnsbolle". There we sat in the window, and it actually felt like being on vacation!
Bagefter gik vi tilbage til Operaen for at hente cykel/bil og fik den fineste solnedgang over Christianshavn kanal. 
Sådan en helt utroligt dejlig dag! 

Afterwards, we walked back to the Opera to get our bike/car and had the prettiest sunset over Christianshavn canal. 
Such an amazingly wonderful day!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails