mandag den 27. februar 2023

St. Patrick

Der er stadig nogle uger, men pludselig er det den 17. marts, og så er det St. Patricks dag! Har du nogensinde fejret den dag? Jeg tror jeg engang har drukket Guinness fordi det var den dag (den bedste undskyldning!) men der er vist cirka 0% irsk blod i mig, så jeg har ikke fejret den. Hvorom alting er. Dagens opskrift er på en grøn hue med kløvere. Hvis du strikker den, kan du være klar til at fejre St. Patricks dag. Eller du kan glæde dig over at have en ny, varm hue. Guinness kan man altid drikke.....
 

There are a few weeks left, but suddenly it will be March 17th, and then it's St. Patricks day! Did you ever celebrate that day? I do think I drank Guinness once on that day (the best excuse!) but since there is about 0% Irish blood in me, I never celebrated it. Anyway. Today's pattern is a green hat with shamrocks. If you knit it, you're all set up for St. Patrick. Or you can enjoy your new, warm hat. You could always drink Guinness......

2 kommentarer:

  1. Jeps, vi fejrer Sankt Patricks dag hvert år, nogle gange med grøn mad, nogle gange med brød bagt i slangefacon (han uddrev nemlig slangerne af Irland) nogle gange bare med god mad. Men aldrig med Guiness - jeg kan IKKE lide øl! Måske skulle jeg strikke sådan en hue i år - hvis jeg lige når det altså, meín blå sweater skal være færdig først.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det må jeg nok sige! Jeg håber, du bliver hurtigt færdig med din blå sweater, så.....

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails