tirsdag den 15. august 2023

Det sidste af min ferie / The last bits of my vacation

Den allersidste weekend i min ferie blev godt brugt! Jeg fik endelig plantet mine rosenkål ud. Hvis de ikke bliver til noget må jeg prøve igen næste år, men ellers skulle de bare smides ud. Og det lader jo til at sommeren endelig er kommet tilbage?

The very last weekend of my vacation was well spent! I finally plantet my Brussel sprouts outside. If they will not survive, I'll have to try next year again, but otherwise they were just being thrown out. And it seems like summer finally returned!
Jeg var helt alene hjemme og kunne derfor lave en stor portion mad som blev fordelt i mindre portioner til fryseren. Så lækkert! 
Hvis nogen er i tvivl er det ris med ratatouille og fiskefilet. (Færøsk) Det var lækkert!

I was home alone and could cook so much food that it could be divided and put in the freezer for dinner some other days. So yummy!
In case anyone is wondering, it's rice with ratatouille and Faeroese fish fillet. So delicious!
Den allersidste dag i ferien brugte jeg på Fyn med gamle venner. SÅ hyggeligt! Selv om vandet var alt for koldt og jeg kom alt for sent hjem..... 
Nu er hverdagen så i gang igen. Faktisk også rart!

The very last day of vacation was spent on Funen with old friends. SO nice! Although the water was too cold and I came back home far too late.....
So now my life started again. Actually nice too!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails