torsdag den 17. august 2023

Lidt mere garn / A bit more yarn

Jeg har været i Aarhus 3 gange denne sommer. Første gang til bryllup, hvor jeg desværre lykkedes med at være der når garnbutikkerne IKKE havde åbent. Anden gang med min niece da vi havde afleveret de små piger. Jeg glædede mig til at kigge rundt i Aarhus med hende, men blev sådan ret overrasket (næsten rystet!) da hun syntes det var rigeligt at kigge i en enkelt garnbutik! (Hun boede jo i mit garnlager, så det var måske ikke så mærkeligt?)
Så - tredje gang skulle være lykkens gang! Da jeg kørte op med de sidste to børn, sørgede jeg for at have så meget tid deroppe at jeg kunne nå i Citystoffer som ligger lige ved stationen. Jeg havde endda tjekket åbningstider!

I've been to Aarhus 3 times this summer. The first time was for a wedding, when I unfortunately succeeded in being there outside of the opening hours of the yarn shops. The second time was with my niece, when we brought home the little girls. I had been looking forward to checking out Aarhus, but I was a bit surprised (almost shocked!) when she thought that a single yarn shop was more than enough! (To be honest, she was staying inside my yarn stash, so maybe that's why!)
Well - so the third time should be my chance! When I brought home the last two kids, I planned it so that I would have enough time to be able to visit Citystoffer which is located close to the station. I even checked their opening hours!
Jeg havde jo ligesom set så meget frem til det her at jeg også ville købe noget. Det blev mest til lageret, ikke noget til et større projekt, men kun lækre ting. 
Pima bomuld og Elise garn (bomuld og cashmere) i smukke, smukke blå og grønne farver. Jeg glæder mig til at se hvad det skal blive til!

I really had been looking so much forward to this that I wanted to buy something. I bought mostly for my stash, not for a bigger project, but only really good stuff. 
Pima cotton and Elise yarn (cotton and cashmere) in the most beautiful blue and green colors. I'm looking forward to seeing what this will end up as!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails