lørdag den 5. august 2023

Tasker / Bags

Da jeg havde besøg af pigerne fik de jo kigget i mine bøger, og det viste sig, at de meget ønskede sig sådan en lille taske her. Jeg troede jeg skulle starte på en sweater til deres fætter, men det var kun mig som syntes det var en god ide.......
Så derfor kom jeg godt i gang med den første taske til den ældste, men blev ikke helt færdig. 

When the girls were visiting, they were looking in my books, and actually both of them very much would like a small bag like this. I thought I was starting on a sweater for their cousin, but I was the only one thinking that idea was great.....
So I got quite far on the first bag to the oldest one, but didn't completely finish it. 
Lillesøster nåede også lige at finde garn til HENDES taske inden hun skulle hjem. Så det er bare at få hæklet!

The small one also found yarn for HER bag before she was going back home. So I just have to start crocheting!
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails