lørdag den 26. august 2023

Rumfeber / Space fever

Det er lørdag og jeg har fri. Jeg ved GODT hvad jeg skal lave! Jeg skal lige bruge ihvertfald en times tid på at se Andreas Mogensen blive skudt ud i rummet!
Nyhederne har været proppet med ham, hvilket har været virkelig rart som afveksling fra krigen i Ukraine og alt det andet. 
Den mest sympatiske, dygtige astronaut. Og så er han dansk. Jeg tror han kommer med i dronningens nytårstale. Igen. 

It's Saturday, I'm off from work. I KNOW what I'll be doing! I'll be spending at least an hour to watch Andreas Mogensen and his take-off to space!
News here in Denmark have been stuffed with him, which has been very nice as a distraction from the war in Ukraine and everything else. 
The most pleasant, skilled astronaut. And he is Danish. I do believe he will be mentioned in the queens New Years speech. Again. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails