søndag den 27. august 2023

Jeg var ikke sikker på den ville overleve / I wasn't sure it would survive

I april købte jeg en lille, indtørret vinplante og satte i haven. Derefter blev det virkelig koldt! Det var bare en tør pind - faktisk så den helt død ud - og jeg havde mine ret kraftige tvivl i forhold til om den overhovedet ville få blade. 
Men det gjorde den! De knækkede af efter et par uger, og så var jeg bekymret igen!
Men se nu her hvor højt op den er nået! Jeg tror faktisk at der er druer oppe under taget om et par år! Det bliver da så hyggeligt!

In April, I bought this tiny, all dry wine and put it in my garden. Then it got really cold! It was just this dry stick - it actually looked dead - and I seriously doubted whether it would get any leaves to be honest. 
But it did! They fell off after a few weeks, though, and then I was worried again!
But look at how high it has grown now! I do believe I will have grapes under the roof in a few years! Can you imagine how nice that will be?

2 kommentarer:

  1. Jeg tror ingen gang der går to år inden du kan høste de første druer.

    SvarSlet
    Svar
    1. Når der kommer druer må du komme over og smage!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails