lørdag den 12. august 2023

Dovne dage / Lazy days

Min lange ferie er næsten slut. Jeg har lavet virkelig mange ting og haft virkelig mange gæster! I går, da de sidste børn var afleveret og jeg ikke havde flere gæster, havde jeg den mest uproduktive dag i meget, meget lang tid. Jeg kiggede på strikketøj og strikkede en lille smule. Så TV og gik en tur. Spiste kolde rester fra køleskabet. Jeg kiggede også på dinosaursweateren og tænkte på de strømper jeg lige skal have strikket. Så jeg er ikke kommet i gang med dinosaurerne endnu.....

My long vacation is almost over. I've done so much stuff and had so many guests! Yesterday, when the last kids had gone home and I had no more guests, I had the most non-productive day for a very, very long time. I looked at my projects and knit a little. Watched TV and went for a walk. Ate cold left-overs from the fridge. I also looked at the dinosaur sweater and thought of the socks I need to knit. So I haven't started the dinosaurs yet.....
Jeg fik også lige kigget på mit lager af højlandsuld. Det ser jo helt vildt skønt ud, ikke? SÅ mange farver! Der er mange muligheder!
Nå. Men i dag er så min sidste dag herhjemme. I dag må jeg hellere blive lidt klar til på mandag......

I also checked out my stash of highland wool. It looks so great, right? SO many colors! The possibilities are endless!
Well. So today is my last day at home. I guess I need to get a bit ready before Monday......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails