tirsdag den 8. august 2023

Intenst / Intense

Min niece gav mig et kit til den fine French Market Bag, og fik mig til at love at jeg snart ville slå op til den. Så det har jeg gjort! 
Man starter med 8 masker og 8 maskemarkører, så det er ikke helt nemt på de første pinde. Man skal virkelig passe på at maskerne ikke falder af! 
Men nu er jeg på pind 6 eller sådan noget, og det går jo strygende! Glæder mig!

My niece gave me a kit for the pretty French Market Bag, and made me promise that I would cast on very soon. So I did!
You start with 8 stitches and 8 stitch-markers, so the first rounds are not very easy. You really need to be careful not to loose any stitches!
But now I'm on the 6th round, I guess, and everything is working out fine! I can't wait!

2 kommentarer:

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails