torsdag den 30. november 2023

27

Jeg kan godt lide denne her opskrift. Faktisk kan jeg lidt den så godt at det er SJETTE gang jeg strikker de her strømper siden 2013! Jeg kommer såmænd nok til at gøre det igen, for de er virkelig sjove at strikke! Mønsteret hedder "Treppenviertel" og er faktisk bare ret og vrang, men med et sjovt resultat. 

I really like this pattern. Actually, I like it so much that it is my SIXTH time knitting these socks since 2013! I'll probably do it again, because they are really fun to knit! The pattern is called Treppenviertel and is a simple knit/purl pattern, but the result is really fun. 
Denne gang er de strikket i fint, håndfarvet garn fra Uldfeen. Jeg synes farverne ligner nordlys. (Hvis jeg altså havde set nordlys nogensinde.....)
De er strikket til min niece som snart fylder 27. De er strikket på pind 2,5 og vejer 65 gram. 

This time, I made them with pretty, hand-dyed yarn from Uldfeen. I do think the colors look like Northern lights. (That is if I ever had seen the Northern light.....)
They are made for my niece who is turning 27 soon. They are made on 2.5 mm needles and weigh 65 grams. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails